Hvis I tror, vi bare
tager nej for et nej.
Hvis I tror, vi bare
tager nej for et nej.
NYT.
AMBITIØST.
BOLD.
BUT FIRST
TEAM BOLD
Lasse på dåse.
Lasse kender I. Lasse kommer på dåse. Dåsen hedder bare BOLD. Lasse sidder på den dybdegående viden omkring produktet og det marked vi er trådt ind på for energi- og kaffedrikke, og er den ultimativt skarpeste på produktets funktionaliteter og USPer. Han lever og ånder for vores Iced Espesso, går altid forrest, og motiverer og engagerer de fleste med sin vilje til altid at lykkes — for ikke at sige hans enorme passion for produktet. Og det er netop passionen der har gjort det nemt at tiltrække nye spillere til holdet.
CHRISTINA BOLD CHRISTENSEN
NYESTE SKUD PÅ STAMMEN OG INDBEGREBET
AF DEN KVINDELIGE MÅLGRUPPE
En arbejdshest, der igennem hele sin karriere har knoklet for at skabe resultater, uanset løn. Hun har rødder i både salg, e-handel og marketing, men brænder helhjertet for at skabe brands og koncepter der står knivskarpt.
Hun har arbejdet sig op fra en backoffice stilling i salget, til at være International Sales and Marketing Manager med ledelsesansvar for en afdeling på otte i virksomheden Bruun & Stengade, for efterfølgende at tiltræde stillingen som Head of Marketing i virksomheden Nohrlund Organic Cocktails der i sommeren 2018 blev en fast del af Royal Unibrews portefølje — begge ansættelsesforløb karakteriseret af enorm vækst, både nationalt og internationalt.
Senest har hun startet sit eget lille, kreative bureau, indenfor netop branding, kommunikation og markedsføring, og har på bare 7 måneder haft opgaver i både New York og på Bali. Hun har fået faste kunder som Lars og Yvonne Seier, arbejdet sammen med brands som Gina Tricot og NA-KD, ombygget og drevet en i forvejen rentabel webshop til index 300 på bare den første måned efter lanceringen, og skabt content til brug på flere forskellige platforme indenfor flere forskellige brancher.
Christinas vigtigste funktion er at styrke, udvikle og værne om BOLD brandet og dets visuelle identitet, og hendes største styrker er uden tvivl hendes kobling mellem salg og marketing, hendes drive, samt store eksekveringsevne indenfor en bred palette af marketingaktiviteter. Og så er hun spot on målgruppen, og forstår sig 100% på brugsmønstret, samt den kvindelige adfærd.
Han banker ikke på døren.
Han sparker den ind.
Vi har afviklet samtaler med en lang række personer der alle er drevet af salg og stærke relationer, og fundet frem til en kandidat, som vi er overbeviste om vil kunne gøre en forskel i marken. En person der kan styrke relationerne med kunderne, øge salget af de forskellige varianter, samt motivere distributøren og de mange salgskonsulenter til at leve og ånde BOLD brandet — fuldstændig ligesom os andre.
Den nye sælger (aftalen er ikke lukket endnu, og vi sætter derfor ikke navn på i respekt for hans nuværende arbejdsforhold) er, ligesom teamets øvrige medlemmer, heller ikke drevet af lønnen, men af de resultater han kan skabe. Under Corona har han i den grad bevist at han, selv i de hårde, kedelige tider, kører på i samme tempo. Han er BOLD.
Salget er et af firmaets aller vigtigste ben — vi drager nytte af vores distributørs viden og kendskab til markedet, men går selv forrest, viser vejen og motiverer de salgskonsulenter der er med til at sparke dørene ind, og råbe 'her kommer vi'.
Og I er ikke de eneste
der vil investere.
DISTRIBUTØREN STÅR KLAR TIL AT
INVESTERE PÅ LIGE VILKÅR MED JER LØVER
Claus Hansen, der har startet Hansen & Co. (BOLDs distributør), står klar til at investere på lige vilkår med jer løver, som aftalt i Løvens Hule — altså til en post money værdisætning på 3.333.333 kr. Vi tror på projektet. Claus tror på projektet. Tror I på projektet?
Claus har enorm erfaring indenfor drikkevare-
branchen, og kender til alt fra salg til produktion.
Han har tidligere investeret i andre danske drikkevarerbrands, og ved derfor hvad der skal til
for at få succes.
Danmarks første havrebaserede iskaffe.
Markedet for energidrikke vokser.
Markedet for kaffedrikke vokser.
Markedet for veganske drikke vokser.
Og vi ligner ikke
alle de andre.
Eksempel på kampagne
lavet til Fitness World